Thursday 23 November 2017

4 Best Forex Indikatorer


4 Typer Indikatorer FX Traders Må Vite. Mange Forex Traders bruker sin tid på å lete etter det perfekte øyeblikket for å komme inn på markedene eller et telltale tegn som skrik kjøper eller selger. Og mens søket kan være fascinerende, er resultatet alltid det samme. Sannheten er , det er ingen måte å handle forexmarkeder som et resultat av vellykkede handelsfolk må lære at det finnes en rekke indikatorer som kan bidra til å bestemme den beste tiden å kjøpe eller selge en forex-crossrate. Here er fire forskjellige markedsindikatorer som mest suksessfulle forexhandlere er avhengige av. Indikator nr. 1 Et trend-etterverktøy Det er mulig å tjene penger ved å benytte en motstridsmetode til handel. Men for de fleste handelsfolk er enklere tilnærming å gjenkjenne retningen til den store trenden og forsøke å tjene ved handel i trendens retning Dette er der trender som følger med verktøyet blir til spill Mange misforstår formålet med trend-følge verktøy og prøver å bruke dem som separate handelssystemer. Mens dette er mulig, t han har reell hensikt med et trend-følgende verktøy for å foreslå om du skal se for å gå inn i en lang stilling eller en kort posisjon. La oss derfor se på en av de enkleste trend-følgende metodene. Den glidende gjennomsnittlige crossover. A simple moving average representerer gjennomsnittet sluttpris over antall dager i spørsmålet For å utarbeide, la oss se på to enkle eksempler, en lengre periode, en kortere periode. For relatert informasjon om bevegelige gjennomsnitt, se Utforske det eksponentielt vektede Flytende Gjennomsnitt. Figur 1 viser 50-dagers 200- Dagens glidende gjennomsnittsoverskridelse for euro-yen-krysset Teorien her er at trenden er gunstig når 50-dagers glidende gjennomsnitt er over 200-dagers gjennomsnittet og ugunstig når 50-dagene er under 200-dagen. Som diagrammet viser, Denne kombinasjonen gjør en god jobb med å identifisere hovedtrenden i markedet - i det minste mesteparten av tiden. Uansett hvilken glidende gjennomsnittskombinasjon du velger å bruke, vil det være whipsaws. Figur 1 Euro-yen med 50-dagers a nd 200-dagers glidende gjennomsnitt. Figur 2 viser en annen kombinasjon 10-dagers 30-dagers crossover Fordelen med denne kombinasjonen er at den vil reagere raskere på endringer i prisutviklingen enn i forrige par. Ulempen er at det også vil være mer utsatt for whipsaws enn lengre sikt 50-dagers 200-dagers crossover. En undersøkelse gjort av United States Bureau of Labor Statistics for å måle ledige stillinger Det samler inn data fra arbeidsgivere. Det maksimale beløpet av penger USA kan låne Gjelden Taket ble opprettet under Second Liberty Bond Act. Renten som en depotinstitusjon gir midler til ved hjelp av Federal Reserve til en annen depotinstitusjon.1 Et statistisk mål for spredning av avkastning for en gitt sikkerhet eller markedsindeks. Volatilitet kan enten være målt. En amerikansk kongres vedtok i 1933 som bankloven, som forbyde kommersielle banker å delta i investeringen. Nonfarm lønn refererer til enhver jobb utenom e av gårder, private husholdninger og nonprofit sektor U s Bureau of Labor. Over 1 million Traders har sett Mine Blog Videos. That kommer bare med lønn for lønnsom måned Policy. Takk for at du besøkte min forex indikator og strategi nettsted. Jeg er så glad for å dele med deg en del av min reise og alt jeg har lært så langt om valuta trading. A little om meg. Hi, jeg m Kelvin og jeg er personen bak alle forex trading artikler tilgjengelig i bloggen min. Jeg er for øyeblikket en full tid valuta handelsmann å gjøre en konsekvent inntekt hver måned hjemme. Selv om tingene er på plass for øyeblikket, begynte det ikke så jevnt. Faktisk hadde jeg slitt med handel i seks til ni måneder, og jeg hadde hele kontoen min slettet ut to ganger på rad. Det var ødeleggende. Heldigvis er jeg en veldig stædig person som alltid vil oppnå det jeg planlegger, bestemte jeg meg for å sette tid og krefter på å lære tauet og sette det jeg lærte på å praktisere. Til slutt begynte jeg å gjøre konsekvent inntekt fra handel og til slutt nok til å la meg gå ut av min dagjobb som prosess no gineer i et multinasjonalt selskap og bli forfatter til 7 matematikkvurderingsbøker. Når du abonnerer på mitt nyhetsbrev, vil jeg sende deg en FLAT MACD Trading Technique-video, samt en handelshåndbok som er skrevet av meg, og den vil vise deg nøyaktig hvordan Jeg klarer å få konsekvent fortjeneste i handel hver month. There er mange forex kurs og forex signal tjenester i markedet som er skapt av Markedsførere ikke REAL Traders Derfor for å gi studentene mer trygghet i mitt kurs og service. My kurs kommer med en 130 tilbakebetalingspolicy der elevene kan be om en 130 refusjon hvis de finner ut at jeg legger inn en falsk vinnende handler på min månedlige resultatrapport. Hvis resultatrapporten min er ekte, så ser jeg ikke hvorfor studentene mine ikke vil tjene penger på strategiene som jeg underviser. I tillegg tilbyr jeg også en Forex Trade Copier Service for studenter i kurset mitt. Dette er for å hjelpe dem å vokse sin konto mens de lærer å handle fra meg. For denne tjenesten kommer den med en betaling kun for lønnsom månedspolitikk som du ikke kan finne noe annet sted på nettet. Det betyr at du kun vil bli belastet et gebyr hvis tjenesten gir deg fortjeneste i slutten av måneden. I tillegg til mitt kurs og min tjeneste er bloggen min fullpakket med videoer og innlegg som jeg har skrevet i løpet av årene for å hjelpe leserne mine til å bli en bedre handelsmann. Denne informasjonen i bloggen min er noen ganger enda bedre enn hva du får fra et kurs kurs du kjøpte. Hva er den beste tekniske indikatoren i Forex. Dataene viste at i løpet av de siste 5 årene var indikatoren som gjorde det beste på egen hånd, Ichimoku Kinko Hyo-indikatoren. Det ga en total fortjeneste på 30 341 eller 30 35 Over 5 år, som gir oss et gjennomsnitt på litt over 6 per år. Det var overraskende at resten av de tekniske indikatorene var mye mindre lønnsomme, med den stokastiske indikatoren som viste en avkastning på negativ 20 72 Videre medførte alle indikatorene betydelige nedslag på mellom 20 og 30. Dette betyr imidlertid ikke at de Ichimoku Kinko Hyo-indikatoren er den beste eller at tekniske indikatorer som helhet er ubrukelige. Dette viser bare at de ikke er nyttige på egenhånd. Tenk på alle kampsportfilmene du så på, vokste opp Bortsett fra The Rock og Folk s Elbow ingen stolte på bare ett trekk for å slå alle de onde. Hver av dem brukte en kombinasjon av trekk for å få jobben. Forex trading er like Det er en kunst og som handelsfolk, vi må lære å bruke og kombinere verktøyene for hånden for å komme opp med et system som fungerer for oss Dette bringer oss til vår neste leksjon, og setter alle disse indikatorene sammen. Lag fremdriften din ved å logge inn og merke leksjonen fullstendig.

No comments:

Post a Comment